mickiii Skrevet January 14, 2010 Rapporter Skrevet January 14, 2010 Hey, Overvejer meget at skifte til en Mercedes E Coupe. Da jeg kører 35-40t km, pr år, så skal det være en diesel. Men jeg er lidt i tvivl om det er pengene værd at vælge den 6-cylinderede 350CDI frem for den mindre 250CDI. Der er ikke den store forskel deres kræfter, så jeg tvivler på om det kan svare sig. Nogen der har erfaringer med disse motorer, alternativt i samme model? På forhånd mange tak.
Futz Besvaret January 15, 2010 Rapporter Besvaret January 15, 2010 Hvis du vælger Brabus opgraderingen som man kan få´hos Mercedes til 350 motoren får du både bedre økonomi og kræfter (vist nok 272 hk) så vidt jeg husker.
Basse Besvaret January 15, 2010 Rapporter Besvaret January 15, 2010 Og hvis du læser herinde, så er der andre der har haft problemer med dyserne i netop den motor.
DKSEFR Besvaret January 15, 2010 Rapporter Besvaret January 15, 2010 Jeg har også haft kig på den. Syntes designet er fantastisk. Blev dog lidt skuffet over at finde ud af, at den er bygget på en C-klasse og ikke den nye E-klasse så det afholdte mig lidt. Med hensyn til motor ville jeg vælge den store. Den er mere lydsvag og skal ikke arbejde lige så meget for føden.
Juff Besvaret January 15, 2010 Rapporter Besvaret January 15, 2010 og ifølge det nye motor har mercedes åbenbart rustproblemer
Basse Besvaret January 15, 2010 Rapporter Besvaret January 15, 2010 og ifølge det nye motor har mercedes åbenbart rustproblemer Vil du kalde lige under gennemsnit "et rust problem" sammenlignet med de andre mærker repræsenterer ? griner. Man skal nogle gange lære at læse den slags med at grant salt. Spread'et mellem det dårligst og det bedste er jo minimal.
Juff Besvaret January 15, 2010 Rapporter Besvaret January 15, 2010 Vil du kalde lige under gennemsnit "et rust problem" sammenlignet med de andre mærker repræsenterer ? griner. Man skal nogle gange lære at læse den slags med at grant salt. Spread'et mellem det dårligst og det bedste er jo minimal. jeg havde nok forventet at mercedes lå oppe ved audi og bmw.... taxi mærket er jo ikke helt billigt, så det er da lidt skidt for dem.... mercedes ejerne går nok ofte i den tro at det bare er fiat og alfa der ruster :D men nej, rust er et vidt begreb
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu