Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, er på udkig efter en praktikplads indenfor filmproduktion/Media. Jeg går i 3.g på It-Mediagymnasiet i Lund, og vi har praktikperiode fra uge 12 - 20, 2010. På skolen har vi berørt flere momenter omkring det at producere film, og det kunne være interessant og spændende at følge arbejdet i et firma. Er der nogle som har kendskab eller tips til filmproduktions-firmaer (også gerne i udlandet), så hør gerne af jer! På forhånd tak. /Henriette

Besvaret

Det du sikkert skal er at finde en længervarene produktion, da det er lang tid du skal i praktik Nu ved jeg ikke om du vil helst i DK eller SE. Men i DK køre der bla. Cosmo film - Som laver Lærkevej som holder til i flyvestation værløse. Miso Film - Som laver Den som dræber, holder til i Søborg. DR - Som køre op til 3 Dramalinjer på samme tid. De starter en ny op nu her som hedder Lykke Der er et par stykker du evt kan prøve at kontakte og høre nærmere. I sverige er der Yellowbird som bla laver alle Wallander film, både de svenske og den engelske. elles er Norge et godt bud, De har rigtig meget gang i den lige for tiden..

• 3 months later...
Besvaret

Tusind tak Don A og undskyld for sent svar! Jeg fik kontakt med Calling the Shots i Bristol og har nu haft syv af ni ugers praktik her. Er videre intresserad af at arbejde og udvikle mig indenfor mediabranschen, saa haaber paa at faa brug for dine tips, eventuellt under sommerperioden eller senere. Haaber du nyder det mere sommerlignende vejr.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...