Tomcat Skrevet January 29, 2010 Rapporter Skrevet January 29, 2010 Nu når nybilsgarantien er udløbet tænkte jeg at jeg ville prøve et ikke mærkesværksted. (Jeg ved godt at man kan vælge ikke mærkesværksted under garantiperioden, men jeg gider ikke stå at diskutere med folk for at spare 500 kr hvis der skulle opstå problemer). Nu når jeg ikke skal "bekymre" mig om garanti kan jeg frit vælge og her kommer så mit spørgsmål: Er et servicetjek lige så godt på et ikke mærkesværksted? Hvor får de fat i service informationerne og kravene på lige præcis min bilmodel (I det her tilfælde en Volvo S40 08 Diesel)?
michael k Besvaret January 29, 2010 Rapporter Besvaret January 29, 2010 Nu når nybilsgarantien er udløbet tænkte jeg at jeg ville prøve et ikke mærkesværksted. (Jeg ved godt at man kan vælge ikke mærkesværksted under garantiperioden, men jeg gider ikke stå at diskutere med folk for at spare 500 kr hvis der skulle opstå problemer). Nu når jeg ikke skal "bekymre" mig om garanti kan jeg frit vælge og her kommer så mit spørgsmål: Er et servicetjek lige så godt på et ikke mærkesværksted? Hvor får de fat i service informationerne og kravene på lige præcis min bilmodel (I det her tilfælde en Volvo S40 08 Diesel)? kort sagt JA ... så länge det er et nogenlunde värksted og ikke habibis garage hjemme i rosengården ... mange värksteder bruger autodata hvor al den info er samlet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu