Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey herinde, dette er min første post, vil starte med at sige tak for et kanon forum, hvor vi har fået svar på en masse.... Konen og jeg har hus mellem Ekeby og Valåkre fra 1 april. Jeg jobber i Veksø, dvs ca 80km kørsel hver vej, og skal bruge en diesel bil at pendle i. Jeg har før haft 2 stk Audi A4, bare med benzin (turbo motor), så derfor er en Audi A4 2005 1,9tdi noget jeg kraftigt overvejer. Synes bare der er så mange alt jeg ikke ved så meget om, feks Volvo V50, V70... Så vidt jeg kan se fås V70 kun med den store 2,4 diesel, men V50 fås med 2,0 som jeg går langt på literen. Er der nogen her der har erfaringer med de to modeller? Tænker især som et direkte alt til en Audi A4.... Har i evt en anden bil der kunne være sjov i diesel? Det skal bare være en avant, da vi venter vores første barn til August:thumbup:

Besvaret
Hey herinde, dette er min første post, vil starte med at sige tak for et kanon forum, hvor vi har fået svar på en masse.... Konen og jeg har hus mellem Ekeby og Valåkre fra 1 april. Jeg jobber i Veksø, dvs ca 80km kørsel hver vej, og skal bruge en diesel bil at pendle i. Jeg har før haft 2 stk Audi A4, bare med benzin (turbo motor), så derfor er en Audi A4 2005 1,9tdi noget jeg kraftigt overvejer. Synes bare der er så mange alt jeg ikke ved så meget om, feks Volvo V50, V70... Så vidt jeg kan se fås V70 kun med den store 2,4 diesel, men V50 fås med 2,0 som jeg går langt på literen. Er der nogen her der har erfaringer med de to modeller? Tænker især som et direkte alt til en Audi A4.... Har i evt en anden bil der kunne være sjov i diesel? Det skal bare være en avant, da vi venter vores første barn til August:thumbup:
Audien lyder da fin - eller hvad med en Mercedes? Jeg valgte selv Volvo fra ret hurtigt, bl.a. fordi jeg synes at det er forholdmæssigt for dyre i Sverige samt forhandleren var en idiot. Vh, Lars.
Besvaret

Ja Audien er fin, ingen tvivl om det, men kunne jo være nogle havde endnu bedre erfaringer med andre biler.. Henter bilen i Tyskland og der står volvoen til ca 1000 euro billigere end Audi A4, samme årgang ved en Volvo V70... V50 er lidt billigere.... Tænker at der vel er ligeså meget udstyr i Volvoen som i Audien... Har bare ingen erfarining med Volvos diesel motor, hvorimod VAG´s 1,9tdi kender jeg flere der kører med

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...