Marraffay Skrevet February 22, 2010 Rapporter Skrevet February 22, 2010 Hej alle Har lige fået sådan et fint standard postkort ind af døren fra Audi, hvor de gør opmærksom på at min nybilsgaranti snart ophører og de selvfølgelig gerne vil sælge mig noget i forlængelse deraf. Det forstår jeg bare ikke helt... Jeg købte nemlig min dengang nye vogn i maj 2008 og så vidt jeg har forstået er der 3 års garanti på en ny vogn? Med lidt hovedregning kommer jeg frem til at det så må være i 2011 og ikke i 2010, eller er jeg helt væk?
Swan Besvaret February 22, 2010 Rapporter Besvaret February 22, 2010 Mon ikke du blander vagnskadeförsäkring og nybilsgaranti sammen? En hurtig google fandt dette dokument: http://www.audisverige.com/pdfarchive/archivedfiles/Aud%20A4%20S4%20Maj%202007.pdf "2 års nybilsgaranti 3 års vagnskadeförsäkring 3 års lackgaranti 12 års rostskyddsgaranti mot genomrostning utan krav på efterbehandling"
Marraffay Besvaret February 22, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2010 Det er nok det jeg har gjort. Har snot i hele hovedet og feber, så det må have gået lidt for hurtigt idag da jeg modtog det brev...
Swan Besvaret February 23, 2010 Rapporter Besvaret February 23, 2010 Må man spørge om hvor meget en forlængelse af garantien koster? og hvor lang en periode kan man udvide med? Nogen der ved om VW tilbyder det samme? Min garanti udløber til november..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu