Lo/Jo Skrevet March 3, 2010 Rapporter Skrevet March 3, 2010 Er der nogle er jer som ved hvor man kan købe flade metallister i børstet rustfrit stål? Længden skal være 100 cm og 1 cm bred. De skal være helt flade og ikke runde på nogen måde. De skal bruges til at overdække mellemrummet mellem gulv og dørkarm. Har prøvet bauhouse, og det virker ik rigtigt til at de findes der ( Har spurgt ) Og har svært ved at lokalisere dem, desværre :( Håber nogler af jer drenge kan hjælpe en fortvivlet pige... Mvh Louise
M&T Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Jeg har set mange metal dæk-lister i alle byggemarkeder, men ikke nogen der kun er 1 cm bred. De fleste er fra omkring 3 cm brede og i aluminium eller messing. Men de kan ikke bruges? Ellers er bedste bud vel at finde en smed der kan klippe et stykke til dig og bore huller i det. Sig gerne til hvis du finder en der kan det, da jeg selv er på udkig efter en 120x5cm rustfrit stål plade i ca 1-2mm tykkelse.
michael k Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Jeg har set mange metal dæk-lister i alle byggemarkeder, men ikke nogen der kun er 1 cm bred. De fleste er fra omkring 3 cm brede og i aluminium eller messing. Men de kan ikke bruges? Ellers er bedste bud vel at finde en smed der kan klippe et stykke til dig og bore huller i det. Sig gerne til hvis du finder en der kan det, da jeg selv er på udkig efter en 120x5cm rustfrit stål plade i ca 1-2mm tykkelse. Herman Anderssons plåt i askeröd !!!
Mohlin Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Vi har sådana som monterades när vi la golvet, via Tæppeland. Kolla Tarkett också, de har många olika, maila o fråga.
mickiii Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Jeg er ret sikker på at jeg har set noget lignende i Hornbach. Vi er selv ved at ligge gulv netop nu, så jeg har selv kigget efter dem (Dog ikke så smalle). De står nede i hjørnet ved gulvafdelingen.
M&T Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Herman Anderssons plåt i askeröd !!! Har du en adresse? Det eneste "Askeröd" jeg kan finde er da meget langt væk fra Malmø Edit: Jeg fandt den selv. Et nærmere alternativ kunne være http://www.tidman.com/
Mohlin Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Tänk på att de är i vinkel, eller hur man ska förklara det. Kolla här, det heter tröskellister.
michael k Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Har du en adresse? Det eneste "Askeröd" jeg kan finde er da meget langt væk fra Malmø Edit: Jeg fandt den selv. Et nærmere alternativ kunne være http://www.tidman.com/ ja hvis man synes 50-60km er langt og der var jo ingen der sagde det skulle väre i närheden af malmö
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu