Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle for 2 år siden købte jeg 4 dæk med mærket af mærket EAGLE F1 Asymmetric 245/35 R19 93Y XL. Nu har jeg brændt det mest gummi af og leder efter nogen nye dæk. Gerne de samme igen. Denne gang har jeg fundet dæk der hedder EAGLE F1 Asymmetric 245/35 R19 93Y XL BSW asymmetric istedet for. Hvad står BSW for mon?

Besvaret

nu har jeg ledt lidt efter disse dæk og de billigste jeg har fundet er fra camskill.co.uk.

Total Price 4 GOODYEAR TYRES / CAR / GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC - 245/35R19 93Y XL FP TL £684.16 Total price of goods £684.16 Shipping & Handling (P&P) ( Denmark (DK) - Tyres - Car/Van) £23.20 ORDER TOTAL £707.36
Nogen der kender til denne side? Og er der nogen ting man skal være ekstra opmærksom på når man handler fra UK? Det skal lige siges at de er næsten 1000DKK billigere end hos dækonline.dk selv med deres forårs rabat...
Besvaret
Vi køber altid vores r-dæk til banebilen hos Camskill og de leverer hver gang vi har brugt dem indenfor en uge. Så bestil du bare der.
Lige et tillægsspørgsmål, grunden til at du køber dine dæk der er det pga prisen/servicen eller er det pga du kun kan finde lige de dæk du skal bruge hos Camskill?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...