Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, Jeg skal have monteret et perilex stik på min nyindkøbte induktionshäll fra Ikea. Nogen der ved hvor man kan få dette udført i Malmö, uden at skulle ringe efter en elektriker. Jeg tænker på et sted hvor man kan indlevere den, og de montere stikket. Har tidligere benyttet den sunddebat-roste elektriker Stefan, men han er sq nok en tand for dyr til at montere et stik. Det var et super arbejde han udførte for os sidst, men prisen var så sandelig også derefter :surprise:. På forhånd tak.

Besvaret
Hey, Jeg skal have monteret et perilex stik på min nyindkøbte induktionshäll fra Ikea. Nogen der ved hvor man kan få dette udført i Malmö, uden at skulle ringe efter en elektriker. Jeg tænker på et sted hvor man kan indlevere den, og de montere stikket. Har tidligere benyttet den sunddebat-roste elektriker Stefan, men han er sq nok en tand for dyr til at montere et stik. Det var et super arbejde han udførte for os sidst, men prisen var så sandelig også derefter :surprise:. På forhånd tak.
köb et stik i biltema og kom her forbi så skal jeg da nok smäkke kabel og stik på
Besvaret

Jamen det kan da være at jeg tager dig på ordet ;). Jeg troede bare ikke at man selv måtte gøre den slags, og sekundært ikke sikker på at alle häller passede til alle installationer, dvs. 5 ledninger vs. 4 på hällen osv.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...