jmdk Skrevet March 19, 2010 Rapporter Skrevet March 19, 2010 Hej! Vi har et par bede i haven som vi gerne vil have renoveret og bla have lagt dug og kørt nogle skærver på. Er der nogen som har lyst til at lave sådan noget? Du behøver ikke at være anlægsgartner, da op gaven ikke er specielt kompliceret. Men sans for havearbejde er selvfølgelig et krav:-) Mvh Jesper
Mohlin Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Jag vill inte vara sån...men är de enormt stora, eller varför kan ni inte göra det själva?
jmdk Besvaret March 19, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2010 Hej Nej dem är inte specielt stora. Det är ganska enkelt på grund av tidsbrist! Mvh Jag vill inte vara sån...men är de enormt stora' date=' eller varför kan ni inte göra det själva?[/quote']
gika1234 Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Jeg kender desværre ikke nogen - men prøv på Blocket under Tjenester.
KitchenBuilders Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Hvis du smider mig en PM så kan jeg give dig et tlf nr på en gartner jeg kender. Han arbejdet på i sverige og danmark.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu