gika1234 Skrevet March 20, 2010 Rapporter Skrevet March 20, 2010 Hej Jeg skal have lagt Juckers massive ege parket (skeppsgolv) i stue og et værelse svarende til sammenlagt 35 kvm. Det skal lægges på det eksisterende parket gulv. Samtidig skal alle paneler skiftes. Jeg har fået en pris på 6000 sek for arbejdet, hvilket svarer til cirka 172 sek pr. kvm. Er der nogle af jer, som har fået udført et lignende stykke arbejde eller bare har viden om priser indenfor områder, som kan hjælpe mig med at vurdere om det er en bra pris En god weekend til alle Gitte
KitchenBuilders Besvaret March 20, 2010 Rapporter Besvaret March 20, 2010 Tja, jeg kunne da nok lave det billigere :) Du kan sende mig en PM eller en mail på kitchenbuilders@hotmail.com :) Så skal jeg nok finde en god pris til dig.
michael k Besvaret March 21, 2010 Rapporter Besvaret March 21, 2010 pebret pris for en halv dags job ihvertfald...
gika1234 Besvaret March 21, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret March 21, 2010 Tusind tak for jeres svar - dejligt at I vil dele ud af jeres viden, så jeg kan blive klogere :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu