Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil gerne høre om folks erfaringer med Golf VI, dog ikke GTI/GTD modellerne. Specielt er jeg interesseret i hvordan de er på motorvejen, og om de så godt lyddæmpede som VW påstår. Jeg har fået tinitus, så en lyddæmpet bil er blevet et stort ønske for mig. Alle erfaringer er dog naturligvis interessante, gode og dårlige.

Besvaret

Skal du have en rigtig god lyddæmpet bil, så køb en mercedes E klasse eller størrer, selv lettere brugte er væsentlig mere lyddæmpet end en golf VI nogensinde blir. Tror også Audi A6 er ganske godt dæmpet. Men ved det ikke med sikkerhed - er mercedes mand :D Dog er VI rigtig godt dæmpet, sammenlignet med andre modeller i den klasse. Men jeg har kun prøvekørt en, kører selv Golf V - den er ikke specielt lyddæmpet, men ret god i klassen og årgangen.

Besvaret
Skal du have en rigtig god lyddæmpet bil, så køb en mercedes E klasse eller størrer, selv lettere brugte er væsentlig mere lyddæmpet end en golf VI nogensinde blir. Tror også Audi A6 er ganske godt dæmpet. Men ved det ikke med sikkerhed - er mercedes mand :D Dog er VI rigtig godt dæmpet, sammenlignet med andre modeller i den klasse. Men jeg har kun prøvekørt en, kører selv Golf V - den er ikke specielt lyddæmpet, men ret god i klassen og årgangen.
Tak for input. Dog vil jeg ikke bruge ret meget mere på bilen end hvad en ny Golf koster, samt jeg er ikke interesseret i noget brugt, på trods af at de er bedre lyddæmpende. Pt ønsker jeg primært erfaringer omkring Golf VI, men hvis nogen er input til andre nye biler i samme prisklasse lytter jeg gerne.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...