Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Her kommer en lille status på min forsikringssag... Jeg har mailet en del med dem og endte med at få en fyr fra Folksam i røret. Ham havde jeg en lang snak med, om de forsikringer jeg har hos dem og dem jeg har tænkt mig at tegne i fremtiden (ullykke, hund, barn osv). Da han igen-igen afslog nedslag i prisen, spurgte jeg ham om han hellere ville miste mig helt som kunde end at give afslag, svarede han nærmest brødbetynget/flovt, at han simpelthen ikke kunne give noget noget som helst i afslag på "sportshoj". Han var meget ked af det og ked af hvis jeg smutter fra dem, men han stod fuldstændig fast. Så prisen blev 1300 skr. pr. måned halvforsikring mens den er påstält og 198 skr. pr. måned når den er avstält. Påregner at køre 6 måneder om året, hvilket ender på ca. 577 dkr. om måneden spredt over et år. Her har jeg så halvforsikring, som jeg har forstået det er det vi kalder ansvar og kasko, dog uden dækning af skade på egen bike. Så på med crash pads :) EDIT: Og de 12.000 skr. om året, jeg skrev i første indlæg, viser sig at være for Halv Forsikring for hele året. Helforsikring, hele året skal jeg slippe 19.000 skr. for.

• 2 months later...
Besvaret

Ny update. Ringede til Folksam igår da jeg har fundet min R6er. Nu koster det 60.000 kr. for helforsikring året rundt, 19.000 kr. om året i halvforsikring året rundt, og 2500 kr. i påstælning og 400 kr. i avstælning. Hvordan de har hoppet så voldsomt i pris, kunne manden ikke svarer på. Jeg har lige lavet ny tråd om et muligt smuthul....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...