Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hei... Ville lige høre om nogen har fået lavet deres evt. trafikskadet bil, under Vognskade garantien under de første 3 år ? Jeg snakker om Chrysler Vognskadeforsikring som er IF også. Her kommer min historie. Fik skadet min chrysler 300c godt og grundigt, da jeg blev påkørt af en anden bil. Det skete d.7 Marts. Bilen blev kørt til Bilhuset No1. Helsingborg. ( Chrysler, dodge, Jeep Center ) med det samme. 7 dage efter dvs. d. 14 marts blev bilen kørt til et pladeværksted i Klippan. Så de kunne vurdere skaderne. Jeg har så igennem nogen uger kontaktet IF ( Chrysler´s vognskade forsikring bolag ) pr. tlf og email, for at de skulle blive trætte af mig. Jeg vil da høre om de havde fundet ud af, om det kunne betale sig at lave min bil eller ej. Men INGEN info kunne de give mig. Ik andet end, de ingen meldninge har fået endnu fra Værkstedet. Så endelig forleden dag. 14 April. 1 Måned efter den kom på pladeværksted. kom der en meldning. De vil booke en tid til reparation. Fair nok, men så kan jeg sku da regne ud det tager yderligere 3-4 uger måske. Tager tingene virkelig så lang tid ? Eller har jeg bare været uheldig ? Måske andre som har prøvet det samme ? OG en ting mere :-) . Länsforsikringar stiller en bil til rådighed de første 45 dage efter skaden. De er gået her d. 28 April. ( De betaler 75% af hyrbilen op til 45 dage ). Kan da ikke være meningen man selv skal betale efter de 45 dage, fordi det skide IF Chrysler forsikring ikke kan tage sig sammen, og derved trække tiden ud ....Dårlig service. Eller er det bare mig ? Nu da de har vurderet, af det åbenbart kan betale sig at lave bilen ( Hvilket jeg ikke forstår, efter at have set en overslags beregning ) - Kan man nægte at tage imod denne reparation ? For den bil er jo svær at sælge, efter den har været skadet :-(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...