Igelkottar Skrevet April 30, 2010 Rapporter Skrevet April 30, 2010 Hej, vi er lige flyttet til Sverige og har taget min nye MC med fra Dk, har fået den vuderet hos told & skat og skal have lidt guld tilbage i afgift, men hvordan kommer jeg videre med at få den indregisteret i Sverige ? og hvorlænge må jeg køre på danske plader ?
Troejborg Besvaret April 30, 2010 Rapporter Besvaret April 30, 2010 Hej, vi er lige flyttet til Sverige og har taget min nye MC med fra Dk, har fået den vuderet hos told & skat og skal have lidt guld tilbage i afgift, men hvordan kommer jeg videre med at få den indregisteret i Sverige ? og hvorlænge må jeg køre på danske plader ? Hej! Dette var hvad vi gjorde, med en importeret bil fra Tyskland: http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordonsimport-och-ursprungskontroll/Fordonsimport-fran-borjan-till-slut/ Dog ikke punkt 1,2 og 3... Der er en del man skal igennem og det kan godt tage tid.. Jeg skal ikke kunne sige om det er det samme med MC - har jeg ikke lige undersøgt.. Men det burde kunne findes på transportstyrelsens hjemmeside i hvert fald.. Om ikke andet er det dem du skal have fat i, hvis der er noget du er i tvivl om :-) Håber det kan hjælpe dig..
Igelkottar Besvaret May 4, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2010 suk ... tak for svar, prøver lykken.
michael k Besvaret May 4, 2010 Rapporter Besvaret May 4, 2010 har selv lige sögt om en ursprungskontroll og svaret var at det tager ca 14 dage ... derefter er det bare til syn og så bestille plader ... så max en måned burde det hele tage når du skal registreringsbesikte den kan det godt betale sig at köre til ystad og få Jörgen til at göre det :)
Igelkottar Besvaret May 4, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2010 OK .... hvor får jeg en ursprungskontroll ? er lige flyttet hertil ( :
michael k Besvaret May 4, 2010 Rapporter Besvaret May 4, 2010 http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordonsimport-och-ursprungskontroll/Fordonsimport-fran-borjan-till-slut/Steg-4-Ansok-om-ursprungskontroll/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu