Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle, Jeg har set at de svenske skolefotograf firmaer tilbyder noget de kalder "skolkatalogen". Er der nogle af jer derude, der kan fortælle mig hvad det helt præcist er for noget? /henrik

Besvaret
Hej alle, Jeg har set at de svenske skolefotograf firmaer tilbyder noget de kalder "skolkatalogen". Er der nogle af jer derude, der kan fortælle mig hvad det helt præcist er for noget? /henrik
Det er meget almindeligt her, at skoler sammen i en kommune - også private - laver et fælles katalog med klassebilleder af eleverne. Har set det både i Helsingborg og i Höganäs.
Besvaret

Årsbog Som allerede skrevet er det alle klassebilder fra hele kommunen samlet i en bog. Ret god ting. Især mine voksne børn er rigtig glade for deres. Så køb bare

Besvaret

hos os er det kun for vores egne skole og de omliggende børnehaver, så jeg tror det kommer an på størrelsen der man bor. Men et hit hos begge unger, og god for de voksne når ungerne skal fortælle om en person, så kan de lige vise hvem det er :)

• 4 weeks later...
Besvaret

Hej Alle... Tak for svarene - syntes dog det giver mest mening, hvis det kun er for den enkelte skole, netop som Miriam skriver. Prøver at købe den næste gang, og ser så helt præcist hvad det er for noget. /henrik

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...