Hettelade Skrevet May 29, 2010 Rapporter Skrevet May 29, 2010 Jeg går og overvejer at rette op på min græsplæne, og lægge nyt rullegræs, og i den forbindelse skal der fjernes ca. 4,5 kubikmeter jord fra haven. Nogen der kan fortælle mig hvor jeg kommer af med den slags? Og evt. hvad det koster? Jeg bor i Svedala. //Mike
3pac Besvaret May 29, 2010 Rapporter Besvaret May 29, 2010 Måske på blocket... jeg har før fundt jord på blocket i mit nær område, men har ikke mulighed for at hente det i Svedala
repeat Besvaret May 29, 2010 Rapporter Besvaret May 29, 2010 Hej Mike, Hvor god kvalitet er jorden? Hvor meget sten er der i osv? Jeg mangler nemlig evt noget jord i min have, og bor også i Svedala.
Hettelade Besvaret May 31, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2010 Jeg er ikke begyndt at grave jorden væk endnu, men er i planlægnings fasen :-) Jeg har snakket med en anlægsgartner, og han siger at der skal Roundup på alt græsset i haven først, og efter en månedes tid, begynder i at fjerne jord, og lægge nyt rullegræs på. //Mike
repeat Besvaret June 5, 2010 Rapporter Besvaret June 5, 2010 OK...Du kan jo altid give et praj når i begynder. Ved jo ikke hvor langt jeg er nået i mit eget projekt :-)
mealth Besvaret June 7, 2010 Rapporter Besvaret June 7, 2010 Du kan altid køre det på vasyd.. Det er gratis..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu