Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja ville høre jeg der bor til leje hos dem hva i gir af ca priser da jeg ikk kan finde noget på nettet om det og kan åbenbart ikk ringe udlandsk med min telefon.. Så hvis i vil smide en ca pris her inde ville jeg være glad går og venter på svar fra dem angående en 2 værelses så jeg kan flytte.. Tak for hjælpen.. :D

Besvaret

info@kanslihuset.com Men om man läser på deras sajt så står det "Kanslihuset Fastighetskonsult AB bedriver en omfattande konsultverksamhet till fastighetsägare av hyresfastigheter i Skåne. Över 200 fastighetsägare med cirka 25.000 bostadslägenheter har valt Kanslihuset som sin professionella rådgivare och konsult för olika uppdrag inom fastighetsförvaltningsområdet." Det är alltså inte deras lägenheter, de agerar bara som konsulter för att hyra ut.

Besvaret

Vi bor i en 3 værelse.. og vi giver 8006 svkr pr. måned.. Det er incl. uendeligt forbrug af vand og varme.. Der er en 2 værelses ledig lige ved siden af os - så kan det da være vi bliver naboer :-D Ved du adressen på den ledige lejlighed? :-)

Besvaret

.. Ja det er da til at betale og skal jo så heller ikk ha fastnet fon.. Du skulle vel tilfældigt ikk vide hva 2v koster i leje og hvem der skulle ha den lejlighed så..? Altså hvem der udlejer..

• 5 weeks later...
Besvaret

Hej. Jeg har brug for hjælp. Jeg skal snart flytte til Malmø. VIl derfor meget gerne hører om De stadig kunne se om der var noget ledigt der hvor De bor? Kender i en der vil leje sin lejlighed fram på en måde? Håber nogen kan hjælpe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...