Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har erfaringer med at købe bil på kvd.se? Altså biler fra konkursbo, pantefogeden mv. Hvor grundige er de på vurderingerne? Det ser ud som om de går meget op i slitage på dæk, ridser i lakken mv. Laver de et minutiøst motor- og gearkassetjek eller handler det mere om at få dækket de åbenlyse fejl og så håbe skidtet holder garantiperioden ud?

Besvaret

Ja, man har lov at prøvekøre den og lade handlen gå tilbage, hvis den ikke lever op til forventningerne. Jeg ser det som en tand sikrere end at handle privat, men skulle jeg ud i og købe en bil der, ville jeg have en mekaniker med ud og prøvekøre. Så derfor er det ikke uvæsentligt hvor grundige de er i vurderingen.

Besvaret

Hej, Jeg har tidligere købt en Audi A8. Jeg kan klart anbefale KVD frem for privat. Det er mit indtryk at det faktisk går den meget godt igennem, og de er jo interesseret i at køberen gerne vil have bilen med hjem når der er budt på den. Derved kan prisen måske også stige fordi køberne har tillid til KVD. I dag syntes jeg priserne er meget høje på KVD. Det er også muligt at købe en garanti. Mvh. Mr. kubik

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...