Selo Skrevet November 20, 2010 Rapporter Skrevet November 20, 2010 Jeg har fået ødelagt min bil fuldstændig, pga af hærværk, mens den var parkeret i dk. Det er meldt til politiet. Er der nogen herinde, som ved hvornår en bliver bliver dømt Totaltskadet? I Danmark er det vidst, hvis den skal repareres for mere end 65% af bilens værdi.
Don A Besvaret November 20, 2010 Rapporter Besvaret November 20, 2010 men hærværk kan jo dække mange ting, er den blevet ridste hele vejen rundt eller er alle døre og taget banktet i stykker.
Selo Besvaret November 20, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2010 Jeg har, ud fra de skader jeg kan se med mit blotte øje, regnet mig frem til, at der kun i nye reservedele er for ca 50000svenske kroner, så kommet der jo udgifter til maler og arbejdsløn oven i. Derudover, har jeg brugt 30000dkk det sidste års tid på reperationer på sliddele.
sup3rior Besvaret November 20, 2010 Rapporter Besvaret November 20, 2010 Jeg har' date=' ud fra de skader jeg kan se med mit blotte øje, regnet mig frem til, at der kun i nye reservedele er for ca 50000svenske kroner, så kommet der jo udgifter til maler og arbejdsløn oven i. Derudover, har jeg brugt 30000dkk det sidste års tid på reperationer på sliddele.[/quote'] Husk at finde kvitteringer frem til taksator, for det er med til at trække bilen op i værdi...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu