MarcB Skrevet December 6, 2010 Rapporter Skrevet December 6, 2010 Hej Jeg har en Mercedes SLK fra 2001 som jeg skal have solgt da jeg er flyttet tilbage til Danmark Er der nogen der har erfaring med salg på kommision og hvem jeg kan bruge til at sælge min bil? Jeg har kigget på Autoperformance og flere andre men deres biler er lige et niveau over min SLK Med venlig hilsen Marc
MarcB Besvaret December 21, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2010 Tak for rådet Troejborg, bilen er solgt og de gutter har vi varmeste anbefaling Mvh Marc
Basse Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 Ja, Häggenäs er super behagelige og de formår at flytte biler.
Swan Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 Jeg skal af med min BMW 335i snart - og er interesseret i hvordan det forløber rent praktisk med Häggenäs? Hvad tager de for det? Står bilen hos dem, osv..
Basse Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 Jeg skal af med min BMW 335i snart - og er interesseret i hvordan det forløber rent praktisk med Häggenäs? Hvad tager de for det? Står bilen hos dem' date=' osv..[/quote'] Jeg vil foreslå du ringer til dem eller skriver en mail - ja det er en af de svenske firmaer som faktisk bruger email :-) I mit tilfælde, kan jeg sige jeg betalte en sum i salær, bilen stod hos dem - fuldt forsikret af mig. De stod for annoncering, salg af bilen og eventuel indløsning af gæld. Herunder finansiering til den nye ejer. Min R32'er blev solgt på 1 dag, og en M3 blev solgt på under en uge :-)
Kvalm Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 I mit tilfælde, kan jeg sige jeg betalte en sum i salær... En anden udgave er dén, at man - uafhængig af den endelige salgspris - aftaler en afregningspris med Häggenäs...
Basse Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 En anden udgave er dén' date=' at man - uafhængig af den endelige salgspris - aftaler en afregningspris med Häggenäs...[/quote'] Det er også den model de kører med - fast beløb uanset endelig salgssum :-) eller rettere sagt, man aftaler en pris man vil have ud i cool cash, og så styrer Häggenäs selv salgsprisen.
Troejborg Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 Jeg vil foreslå du ringer til dem eller skriver en mail - ja det er en af de svenske firmaer som faktisk bruger email :-) I mit tilfælde, kan jeg sige jeg betalte en sum i salær, bilen stod hos dem - fuldt forsikret af mig. De stod for annoncering, salg af bilen og eventuel indløsning af gæld. Herunder finansiering til den nye ejer. Min R32'er blev solgt på 1 dag, og en M3 blev solgt på under en uge :-) Det skulle vel aldrig være en grå R32?? Grineren... Vi købte en hos dem nemlig, den havde de lige fået ind..
Basse Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 Det skulle vel aldrig være en grå R32?? Grineren... Vi købte en hos dem nemlig, den havde de lige fået ind.. Dog ikke min var en blåmetallic G5'er :-) Solgte den i april 2010 allerede.
Troejborg Besvaret December 21, 2010 Rapporter Besvaret December 21, 2010 Dog ikke min var en blåmetallic G5'er :-) Solgte den i april 2010 allerede. Nååå for pokker... Ja man ved jo aldrig..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu