Stoney Skrevet January 27, 2011 Rapporter Skrevet January 27, 2011 Hej alle. Jeg står og skal have total renoveret badeværelset, og er helt på bar bund ang. hvem jeg skal hive fat i. Ja Google er en ven, men nu ville jeg lige høre om nogen herinde kan anbefale et firma der kan klare det hele, er effektive og fornuftige i pris? Jeg bor i Malmö, Lindeborg. Hilsen Stone
Igelkottar Besvaret January 27, 2011 Rapporter Besvaret January 27, 2011 Hej ...... prøv og se om der er bid i denn tråd stadig http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=19753 men som du kan se i tråden spurgte jeg om han kunne opfylde visse krav, det svarede han aldrig på , men jeg følger lige med i din tråd, håber du finder en.
Martin L. Besvaret January 27, 2011 Rapporter Besvaret January 27, 2011 Jeg kan anbefale Ceramiche v. Jim Winston Nielsen, som i øjeblikket er i gang med at totalrenovere mit badeværelse. Jim og hans folk står for tømrer-, murer- og malerarbejdet og samarbejder med et andet firma, der laver VVS og EL. Jim er min eneste kontaktperson, så han koordinerer med de øvrige håndværkere, hvilket gør projektet lettere for mig. Alle aftaler er overholdt og kvaliteten af udførelsen kan jeg ikke sætte en finger på. Vi er ca. 85% henne i mit badprojekt, og på baggrund heraf, kan jeg kun anbefale Ceramiche. I øvrigt er Jim dansker, hvilket for mig bare var en ekstra fordel, da der ikke er noget, der er smuttet pga sproget. www.ceramiche.se Mvh. Martin
Stoney Besvaret January 27, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2011 cool :) mange tak har allerede mailet ham.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu