engellthomsen Skrevet June 14, 2011 Rapporter Skrevet June 14, 2011 Indslag fjernet efter henvendelse fra Rikke Rost, beklager at jeg ikke var opmærksom på den geografiske debat og lyst til ikke at udvide samme
Rikke Rost Besvaret June 14, 2011 Rapporter Besvaret June 14, 2011 Du ved godt det her er et forum for danskere bosat i Sverige??? Vi er egentlig lidt ligeglade med kloakker på Midtfyn....
engellthomsen Besvaret June 14, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret June 14, 2011 hey Rikke Fik anbefalet denne side til debat , vidste ikke vi andre ikke var velkommen her! Du skal få siden for dig selv med svenskerne. undskylder mange gange for at dit blik er blevet flyttet for langt mod vest:o
Rikke Rost Besvaret June 14, 2011 Rapporter Besvaret June 14, 2011 Det er ikke det jeg siger....men forestil dig at jeg postede noget om kartoffelavl i SydPolen på dit Faaborg-midtFynske forum..... Synes du ikke det ville se lidt underligt ud? Jeg ryger skam jævnligt igennem dit "land"... Jeg er nede på 18 min fra Nyborg til Lillebælt..... hey Rikke Fik anbefalet denne side til debat , vidste ikke vi andre ikke var velkommen her! Du skal få siden for dig selv med svenskerne. undskylder mange gange for at dit blik er blevet flyttet for langt mod vest:o
sup3rior Besvaret June 14, 2011 Rapporter Besvaret June 14, 2011 Det er ikke det jeg siger....men forestil dig at jeg postede noget om kartoffelavl i SydPolen på dit Faaborg-midtFynske forum..... Synes du ikke det ville se lidt underligt ud? Jeg ryger skam jævnligt igennem dit "land"... Jeg er nede på 18 min fra Nyborg til Lillebælt..... Så lang tid ;)
Igelkottar Besvaret September 13, 2011 Rapporter Besvaret September 13, 2011 jeg vil da godt høre lidt om kartoffelavlen i SydPolen :p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu