vegaz Skrevet June 17, 2011 Rapporter Skrevet June 17, 2011 Hejsan, Nu har jeg spillet en del tennis i den tid jeg har boet i Danmark, men efter jeg flyttede til Sverige har jeg slet ikke fået spillet. Det skyldes primært at jeg ikke kender nogen der spiller tennis herovre og at jeg ikke ved hvor man kan spille henne. Bor omkring Lorensborg. Er der nogen herinde som selv spiller tennis her i Malmö og evt. har lyst til at slå lidt en dag her i løbet af sommeren? :) Kan fanges på PM. God sommer.
ahmad.dk Besvaret June 17, 2011 Rapporter Besvaret June 17, 2011 Malmö Bellevue Tennis klub er et godt sted at spille. Jeg har spillet med en kollega en del der, men siden jeg skiftede job så er det ikke blevet til noget siden. Jeg smider lige et pm til dig- http://www.mbtk.bellevuestadion.com/
Jabbekot Besvaret June 20, 2011 Rapporter Besvaret June 20, 2011 Jeg er også klar på at spille.. Har spillet meget for en del år siden og er for nyligt startet igen.. Jeg er let øvet... Mvh Jakob
vegaz Besvaret June 20, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2011 Cool :) Fedt med flere folk..
DKSEFR Besvaret June 21, 2011 Rapporter Besvaret June 21, 2011 Jeg kunne også godt være interesseret. Har spillet i mange år men har også holdt pause efter jeg flyttede til SE for 5 år siden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu