Naddi Skrevet September 6, 2011 Rapporter Skrevet September 6, 2011 Hej jeg har et spørgsmål ang socialrådgiver i se ? Jeg har et barn som er i pleje hos min mor og far (netværkspleje) Den kommune som er inden over mit barn (gladsaxe kommune) siger at jeg skal få skaffet mig en socialrådgiver (eller en der kan hjælpe mig med de ting de nu er sværer ang mit barn) Nogen der ved hvad det hedder på svensk og hvor man skal gå hen? . Jeg bor selv i bunkeflostrand.
fdhin Besvaret September 6, 2011 Rapporter Besvaret September 6, 2011 Umiddelbart tror jeg det må være barnforvaltningen.
Naddi Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret September 6, 2011 tak skal du have :) Ved du hvor henne kommune og det ligger?
Jenny Besvaret September 8, 2011 Rapporter Besvaret September 8, 2011 Kanske kan du få hjälp här ? http://www.malmo.se/Medborgare/Social---familjefragor/Familj-barn-och-ungdom/Familj-och-relationer/Familjerattsbyran.html
jpc Besvaret September 8, 2011 Rapporter Besvaret September 8, 2011 Socialrådgiver er "socionom" på svensk
skallstorp Besvaret September 12, 2011 Rapporter Besvaret September 12, 2011 Samarbejde Jeg er altså lidt bange for at de Svenske myndigheder har lidt svärt ved at gå ind i en sag i Danmark...
Naddi Besvaret September 19, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2011 det var også min tanke, jeg har skrevet et brev til dem (her i sverige.) så nu må jeg se hvad de siger :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu