Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja. Dem skal du holde dig langt væk fra! Søg herinde og du skal finde en gruvækkende historie! Min tidligere overbo ville sælge via dem og endte med korporligt at smide mægleren ud da han ikke ville gå før kontrakten var underskrevet.

Besvaret

Tak. Ved du hvor jeg finder frem til svensk lovgivnin omkring udleje? Jeg har hårdt brug for at vide hvad der bør stå i en fremlejekontrakt. Eller hvordan jeg finder pålidelige kilder, som kan rådgive mig. Jeg tror jeg er blevet fanget i en fælde, og bliver nu truet med sagsanlæg hvis ikke jeg betaler.

Besvaret

Mange tak for hjælpen. Snart er jeg medlem af Hyresgästföreningen, og skal helt sikkert tjekke hyresnamnden.se. Og så er jeg i øvrigt nyt medlem af "Hold dig væk fra MäklarGloben" - klubben! I øvrigt, ved I hvordan man finder frem til de forskellige boligforeninger, evt. hjemmesider eller den slags?

Besvaret

Hey! Jeg finder indlæg om MäklarGloben helt tilbage til 2006!!! Hvis de har ført SÅ dårlig forretning, som jeg lige har oplevet, lige siden dengang, hvorfor kan det så fortsætte så længe? Sammen må vi da kunne gøre noget. Det skal stoppes!!! Det kan ikke være rigtigt at vi lader så uærlige folk fortsætte deres forretningsgang, vi må da forhindre at der går ud over andre. DE SKAL STOPPES!! Kan vi stå sammen, og gøre noget ved det - sætte en kæp i hjulet !!! Come on folkens... Hvordan får jeg/vi det ud til alle andre?

• 2 months later...
Besvaret

Pas på mäklargloben Jeg kan kun bekræfte, at mäklargloben er af værste skuffe. Jeg fandt en annonce vedr. leje af lejlighed på blocket, som viste sig at være via mäklargloben. Jeg så lejligheden, takkede ja til lejemålet, lavede lejeaftale med indehaver af mäklargloben, Ingeborg Svensson og betalte depositum SEK t.kr. 20. Lejligheden blev efterfølgende ikke godkendt af boligforeningen til udlejning. Efter utallige rykkerer, telefonsamtaler og advokat, har jeg fortsat ikke fået mit depositum tilbage. Næste skridt er stævning, som er på vej... Jeg har siden haft kontakt med den egentlige ejer af lejligheden, som også er godt og grundig træt af mäklargloben. Jeg kan kun råde alle til at gå i en stor bue udenom mäklargloben.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...