Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa er der ikke en der ved hvordan det foregår/man kan skaffe advokathjælp i sag om faren ikke vil sige om han skal bo i dk el sv .vi har sat hus til salg,fordi han ikke vil sige hvor han vil bo kan jeg ikke flytte og hvis jeg flytter mister jeg rettigheder ang lille 4 år fælles barn ;( har 2 stærrebørn der osse bor hjemme menn det er mine! vi kan ikke holde ud at bo her sove i samme seng ikke tale sammen el ligt så vil bare i retten og have det afgjort men kan ikke finde ud af hvordan man gør herover ?? Hjælp ...;(

Besvaret
Hejsa er der ikke en der ved hvordan det foregår/man kan skaffe advokathjælp i sag om faren ikke vil sige om han skal bo i dk el sv .vi har sat hus til salg' date='fordi han ikke vil sige hvor han vil bo kan jeg ikke flytte og hvis jeg flytter mister jeg rettigheder ang lille 4 år fælles barn ;( har 2 stærrebørn der osse bor hjemme menn det er mine! vi kan ikke holde ud at bo her sove i samme seng ikke tale sammen el ligt så vil bare i retten og have det afgjort men kan ikke finde ud af hvordan man gør herover ? Hjælp ...;([/quote'] Lyder ikke rart - prøv at søge på "skilsmisse" vha søgefunktionen / læse denne tråd www.sunddebat.com/showthread.php?t=14229&page=2&highlight=skilsmisse Good luck :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...