Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej En hurtigt spørgsmål :) Har liget fået en mindre " sten Dims" på mit bilrude en revne på 3 cm.... Har fuldkasko på bilen... Selvrisiko er på 3000 kr. Kan huske i carglss reklame siger manden at, du får det gratis igennem dit forsikring.... Kan man få det gratis gennem bilforsikring selvom men har selvrisiko??? If forsikring som jeg har holder påske:D

Besvaret
Hej En hurtigt spørgsmål :) Har liget fået en mindre " sten Dims" på mit bilrude en revne på 3 cm.... Har fuldkasko på bilen... Selvrisiko er på 3000 kr. Kan huske i carglss reklame siger manden at, du får det gratis igennem dit forsikring.... Kan man få det gratis gennem bilforsikring selvom men har selvrisiko??? If forsikring som jeg har holder påske:D
Nej altså, hvis du har helforsikring på din bil - så dækker den glasskader.. Men vi har på vores en selvrisiko på 1500 svkr eller minimum 10 eller 20% af det det koster... Men denne selvrisiko er ikke den samme, som hvis det er vagnskade - det er altså en selvrisiko selskaber selv har fastsat.. Jeg tror faktisk endda glasskader er dækket af halvforsikring også... Det er sikkert ikke ens for alle - så jeg ville da kigge i dine forsikringspapirer, der står det... Er det blot den helt amindelige bilforsikring hos IF, kan du også læse det i deres vilkår/betingelser, hvilket man kan hente på deres hjemmeside..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...