Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Min kones opholdstilladelse på 5 år udløber til november. Ved nogen hvordan men så søger tidsubegrænset opholdtilladelse.. Kan man søge det på nettet ? Hvis nogen kan hjælpe med at sende en link vil det være super.. Eller komme med nogle god tips

Besvaret

Tak CAC Når jeg læser kravene om få opholdtilladelse, skal men dokumentere at man kan forsørger sig selv. Problemet er nu at jeg forsørger min kone da, hun går i skole.. hun har næsten boede 5 år i Sverige til november.. Ved nogen om hun stædigvæk kan få ubegrænset opholdstilladelse ??

Besvaret

Velbekomme Jeg er i samme situation, som dig, og vi ansøgte for en måned siden, men som jeg forstår det er det min indkomst det afhænger af. Jeg har derfor skulle dokumenteret min indkomst, kontrakt osv. Jeg går ud fra at hun ikke er EU borger, og hendes tilladelse derfor afhænger af dig. Mød op hos migrationsverket i Malmø, så får du en liste over hvad der kræves, og du kan spørge hvis du er i tvivl.

Besvaret

Min kone tjente ikke så meget som en bøjet 5-øre i sine første 5 år i Sverige, og hendes PUT fik hun uden problemer. Det er ikke hendes indkomst det kommer an på..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...