Pelle!! Skrevet November 28, 2013 Rapporter Skrevet November 28, 2013 Jeg har i dag skrevet under på køb af ny bolig i Sverige, det er en renoveringslejlighed som kræver renovering af alt. Jeg er nu gået i gang på udgik på at finde firma til at finde håndværker til renovering, de fleste skriver priser efter ROT afdrag, kan vi der arbejder i Danmark (Skattepligtig i dk, både mig og konen) gøre brug af ROT afdrag, i så fald hvordan? De her udgifter som jeg kommer til at have i forbindelse med renovering af mit ny lejlighed, vil jeg høre om jeg kunne trække fra på et eller andet måde her Se eller i Dk, hvis muligt. Gode råd men hensyn til denne slags renoveringsarbejde vil hjælpe mig meget. vh Pelle
sup3rior Besvaret November 28, 2013 Rapporter Besvaret November 28, 2013 ROT forudsætter svensk indkomst, så desværre... Men du kan formentlig bruge håndværkerfradraget i DK, selvom det ikke er nær så attraktivt... Men ellers siger du jo bare til den håndværker du vælger til opgaven at han skal give dig ROT rabat på fakturaen da du ikke kan trække den fra i skat ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu