Jabbekot Skrevet March 18, 2014 Rapporter Skrevet March 18, 2014 Hej. Min kone og jeg skal desværre skilles. Vi er gift i DK inden vi flyttede til Sverige. Vi flytter begge tilbage til DK. Vi kommer alt i alt med ca 100.000 kr hver i gæld herfra. Er der noget til hinder for, at vi kan blive formelt skilt nu, inden vi reelt har solgt hus, biler osv? Jeg tænker skattemæssigt osv.. Mvh Jakob
bonne Besvaret March 18, 2014 Rapporter Besvaret March 18, 2014 Hej. Min kone og jeg skal desværre skilles. Vi er gift i DK inden vi flyttede til Sverige. Vi flytter begge tilbage til DK. Vi kommer alt i alt med ca 100.000 kr hver i gæld herfra. Er der noget til hinder for, at vi kan blive formelt skilt nu, inden vi reelt har solgt hus, biler osv? Jeg tænker skattemæssigt osv.. Mvh Jakob Mener at man efter dansk lovgivning kan blive skilt på minuttet hvis den ene har begået utroskab. I Sverige kan man vist skilles til hver tid... Vh, Lars.
Jabbekot Besvaret March 18, 2014 Forfatter Rapporter Besvaret March 18, 2014 Det var nu mere, om det har nogen betydning HVORNÅR ifht skat, gæld osv.. Mvh Jakob Sendt fra min C6603 med Tapatalk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu