hrhansen Skrevet April 20, 2014 Rapporter Skrevet April 20, 2014 Hejsa Nu har jeg bygget hønsegård og hus....... nogle der ved hvor vi kan købe nogle høns og en hane :o mvh Henrik
hrhansen Besvaret April 23, 2014 Forfatter Rapporter Besvaret April 23, 2014 Der er ihvertfald ikke masser..... der er masser af æg.... og daggamle kyllinger... jeg vil have høns :-)
BS Besvaret April 27, 2014 Rapporter Besvaret April 27, 2014 Jeg så idag at Zoo giganten i Lomma har større kyllinger. Måske de kan skaffe høns også?
hrhansen Besvaret May 1, 2014 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2014 Jeg takker for forsøget på at hjælpe.... Vi har nu fået vores høns - og også en hønemor med 6 kyllinger. Racen er Brahma - store meget flotte høns - når kyllingerne om nogle uger er blevet større.... skal nogle af disse kyllinger sælges. Så hvis der skulle være nogen derude der er interesseret - kan i jo skrive. Billeder kan sendes Mvh Henrik Hejsa Nu har jeg bygget hønsegård og hus....... nogle der ved hvor vi kan købe nogle høns og en hane :o mvh Henrik
BS Besvaret May 1, 2014 Rapporter Besvaret May 1, 2014 Hvad bliver slagte vægten på dem? En fersk på grillen ville jo ikke være dårligt :)
hrhansen Besvaret May 2, 2014 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2014 De er sgu for dyre at spise.....
Nif Besvaret January 1, 2016 Rapporter Besvaret January 1, 2016 Hej Hr.Hansen Hvordan går det med dine høns ? Avler du stadigvæk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu