Nico_Idskov Skrevet December 17, 2014 Rapporter Skrevet December 17, 2014 Vi har renoveret køkken og mangler kun ny bordplade. Vi vil gerne ha noget massivt træ i 40mm Eg, Ask, Valnød eller lignende. Det skal være så billigt som muligt men uden at kvaliteten helt forsvinder. Nogen der har et bud på hvor det er billigst? Lige nu er bedste bud Bauhaus med en samlet pris for det vi skal ha på 6000sek. Så vidt jeg kan se kan det ikke betale sig at købe i DK.
sup3rior Besvaret December 17, 2014 Rapporter Besvaret December 17, 2014 IKEA sælger så vidt jeg husker også den slags...
Nico_Idskov Besvaret December 17, 2014 Forfatter Rapporter Besvaret December 17, 2014 IKEA sælger så vidt jeg husker også den slags... Ja men er meget dyrere.
BS Besvaret December 18, 2014 Rapporter Besvaret December 18, 2014 Tjek Hornbach. De er ofte billigere end Bauhaus
Nico_Idskov Besvaret December 18, 2014 Forfatter Rapporter Besvaret December 18, 2014 Tjek Hornbach. De er ofte billigere end Bauhaus Jep. Dog er prisen den samme i dette tilfælde. Deres bordplade er bare lidt dybere 64cm hvilket ikke er så fedt i vores køkken.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu