Jump to content
koustrup

Anbefaling af tandlæge.

Recommended Posts

Jeg har også haft hende i et par år' date=' men hun er ca. dobbelt så dyr som folktandvärden.[/quote'] Det er muligt, men jeg betaler gerne ekstra for at vide mig så sikker, som man nu kan, på at det bliver lavet korrekt. Havde heller ikke den billigste tandlæge i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er muligt' date=' men jeg betaler gerne ekstra for at vide mig så sikker, som man nu kan, på at det bliver lavet korrekt. Havde heller ikke den billigste tandlæge i Danmark.[/quote'] Og du tror seriøst på at det er bedre fordi det er dyrere? Tandlægerne sætter selv priserne herovre, og folktandvärden er statsligt og derfor det billigere! HAr sku været hos en tandlæge i malmø der lavede den forkerte tand, selvom det var pissedyrt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Og du tror seriøst på at det er bedre fordi det er dyrere? Tandlægerne sætter selv priserne herovre, og folktandvärden er statsligt og derfor det billigere! HAr sku været hos en tandlæge i malmø der lavede den forkerte tand, selvom det var pissedyrt!
Nej overhovedet ikke. Men det drejer sig mere om tillid til den tandlæge, man har/vælger. Men jeg er da altid åben overfor nye forslag :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bestemt IKKE anbefale tandlæge Alexandra på Djäknegatan 23. Hvis jeg ikke havde tandlægeskræk, så fik jeg det ihvertfald efter første besøg der :thumbdown Nu har jeg fundet en rigtig god tandlæge på Strøget i Kbh :) Solsikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lad os da endelig høre noget mere om det :-)
Jeg går ud fra at det var til mig :) Det var længe siden jeg havde været til tandlæge, lidt for længe, jeg arbejder nemli som konditor, så mine tænder er ret udsatte for sukker og melstøv. Nå, men jeg fandt Alexandra på nettet og så at hun havde 20 års erfaring med patienter med tandskræk. Fint, hende tager jeg, så jeg bestilte en tid. Hun tjkker mine tænder og finder et par huller. Tager røngten og det viser sig at det er nogle større huller. Hun laver det ene, men bedøvelsen får slet ikke lov at virke. Hun virker som om hun har meget travlt, og vil slet ikke høre på mig da jeg siger, at jeg kan mærke hun borer. Hun fjernede også tandsten. Hun rev nærmest mit tandkød op. Av for pokker. Måden hun talte til mig på, jeg følte mig kun til besvær. Klinikassistenten var dog flink nok, men hun var ikke til stede under hele undersøgelsen. Nå, men de der huller, mente hun, at de skulle rodbehandles. Det drejede sig om 3 eller 4 tænder. Hun sendte mig videre over på Stortorget hos noget der kunne minde om landets dyreste tandlæge. Hun forsikrede mig dog at hun var meget dygtig og sagtens kunne lave mine tænder. På det tidspunkt vidste jeg ikke hvad hun tog for en rodbehandling, men jeg fik heldigvis en prisliste med mig. Den billigste rodbehandling kostede vist 3000 kr uden fyldning og den dyreste 5000 uden fyldning. Jeg var helt ude af den. Og så havde tandlægen 3-4 måneders ventetid på rodbehandlinger. Sikke en oplevelse, og den behandling jeg fik da bedøvelsen ikke virkede, gjorde bestemt ikke min dag bedre :( Nå, men jeg tjekede priserne på rodbehanling på nettet og endte efter lang tids søgen både i Malmö og Kbh med at kontakte en tandlæge inde på Strøget i Kbh. Han er rigtig dygtig, meget rolig og rigtig venlig. Han tog røngten billeder af mine tænder og siger til mig at rodbehandling ikke er nødvendig. Han er ret sikker på at han kan lave mine huller som normalt. Nu har jeg været der for 2. gang idag og jeg er så glad for at jeg fandt ham. Bare tanken om et besøg hos Alexandra igen, gør at jeg får helt ondt i maven. Min nye tandlæge sørger også for at bedøvelsen virker 100 % før han borer. Jeg er måske lidt pivet, men jeg vil altså ikke mærke noget, synes det er så ubehageligt. Lyden af boret er rigeligt til mig. Hos Alexandra var det heller ikke muligt at betale med kort. Lidt dårligt, da man jo ikke altid lige ved hvad sådan et besøg løber op i (kontant betaling) Min nye tandlæge spurgte om det var Alexandra der havde lavet hullet i den ene af mine tænder. Det svarede jeg ja til, derefter sagde han at et var rigtig grimt lavet. Normalt er jeg super tilfreds med den service man får her i Sverige, men denne tandlæge kan jeg altså ikke anbefale :) Det blev vist lidt rodet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Av min tand

Jeg kan bestemt IKKE anbefale tandlæge Alexandra på Djäknegatan 23. Hvis jeg ikke havde tandlægeskræk, så fik jeg det ihvertfald efter første besøg der :thumbdown Nu har jeg fundet en rigtig god tandlæge på Strøget i Kbh :) Solsikke
Både mig og min kone har samme dårlige erfaringer med Alxandra, så vi leder også efter ny tandlæge i malmö. Det gjorde heller ikke beder at min kone har tandlægeskræk. Hun fik også at vide af en dansk tandlæge, at det Alexandra havde lavet, ikke var særligt pænt. :flov:Avmintand er heller ikke noget garanti for god behandling. Alexandra står nemlig derinde :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil klart IKKE anbefale disse tandlæger: Bergström' date= Team Föreningsg. 40. Hold kæft de er dårlige. Er meget useriøse og uprofessionele = dumpekarakter! Hører ikke hvad man siger til dem... Man skal kun snakke engelsk med dem da de ikke forstår dansk!?
Hva' med svensk??? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger Ett+Ett Tandhälsan & Munhälsan på Gustav Adolfs Torg. Det er et tandlægehus med flere tandlæger tilknyttet. Priserne er ikke afspejlet af adressen ;)
Vi bruger også Ett+Ett og er begge glade for dem :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tandlæge Alexandra i Malmø kan ikke anbefales! Jeg har læst et indlæg der er blevet skrevet herinde ang. Alexandra Moykowska. Jeg har oplevet nogenlunde samme situation, og det er derfor jeg virkelig føler at der burde gøres noget ved det, så andre ikke oplever samme problem. Jeg har fik lavet nogle huller hos hende, som jeg har været meget utilfreds med. Fyldningen knækkede dagen efter de har lavet den. Har så taget til Sverige igen for at få det lavet, hvilket igen knækkede af dagen efter. Hun fortæller mig desuden at hullerne er yderst store, og hvis der muligvis er behov for en rodbehandling, hvilket har gjort mig yderst urolig. På grund af den lange rejsetid og dårlige erfaring fik jeg så tanden lavet hos min egen tandlæge i Danmark for 2 uger siden, og den holder fint i dag. Derudover har jeg fået stærk kritik af to tandlæger fra Danmark om at begge fyldninger i fortænderne, da de er sjusket lavet. Er der nogen der ved hvor man kan tage denne sag videre, da det er tydeligt at se at Alexandra Moykowska ikke er en autoriseret tandlæge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...