Jump to content
jan olsen

fartkontrol

Recommended Posts

Kørte igennem kl. 10.00. Så dem godt på afstand, men mente alligevel at de nok allerede havde målt mig, så jeg lod fartpiloten stå på de 103 km/t, som jeg havde kørt med fra 1500m skiltet inde i tunnellen. Da jeg så nærmere mig de 2-3 betjente, som stod og fartmålte, løftede den ene en walkie op til munden... kunne se en motorcykelbetjent stå på spring 200m længere fremme... men da jeg trillede forbi ham med cirka 110 km/t, var der ingen reaktion. Ved I tilfældigvis, om de også tager fotos med det udstyr, de normalt står med ved tunnellen? Så jeg med andre ord kan vente mig en bøde med posten inden for de nærmeste dage? Frederik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De burde da stå der lidt tidligere på morgenen, så de kan få fat i nogle af de håndværkere, som tror deres kassevogn er en racerbil :eek: Men det er nok en utopi at tro, at de kan stå så tidligt op :laugh:
Ja overarbejdspuklen for lufthavnspolitiet er sikkert stor nok i forvejen efter at de (formentlig) har hjulpet til på Nørrebro med at holde uromagere i skak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Lufthavns politiet ? Det behöver vel ikke at väre lufthavns politiet ? Vi blev taget for et par år siden af en fra Kbh politi på kystvejen :cry:

Ja overarbejdspuklen for lufthavnspolitiet er sikkert stor nok i forvejen efter at de (formentlig) har hjulpet til på Nørrebro med at holde uromagere i skak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det skulle være Tårnby politi der dækker det område
Så vidt jeg ved så måler politiet ikk i deres eget område, men bytter område med nogle andre - pga der for et par år siden var noget med at de ikk tog billeder af deres "bekendte" Det eneste sted jeg har fået en fartbøde var i Ringsted, og da jeg fik brevet stod der Vordingborg Politi - selvom det var taget i Ringsted midt by - og Ringsted har altså også deres egen fotovogn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Dette var en Kbh Dette var en KBH. Det ved jeg fordi jeg ville betale böden på Tårnby, det kunne jeg ikke da det ikke var deres böde :confused: De sagde at Kbh målte derude. I dette tilfälde en enlig nar... fastelavns Söndag. Han kom me en lang historie om reglerne for hvis det var en Dansker han havde taget. Jeg bad ungerne om at holde käft. Min mand nikkede bare. Han gik tilbage til bilen og vendte rundt: Må jeg forresten lige se dit körekort. Så var det löb kört. Så er det at man skulle have byttet til Svensk. Ok, der blev kört for stärkt, fair nok. Men det var bare rigtig irriterende at vide at det var en fra KBH der kedede sig, mens han kiggede på flyvere.

Så vidt jeg ved så måler politiet ikk i deres eget område, men bytter område med nogle andre - pga der for et par år siden var noget med at de ikk tog billeder af deres "bekendte" Det eneste sted jeg har fået en fartbøde var i Ringsted, og da jeg fik brevet stod der Vordingborg Politi - selvom det var taget i Ringsted midt by - og Ringsted har altså også deres egen fotovogn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...