jazzy 10 Anmeld indhold Skrevet January 11, 2011 Ved ikke om det er det rigtige sted, men nu prøver jeg. Jeg har et gammelt klaver, som virker når det er blevet stemt. Problemet er at jeg ikke ved hvor jeg skal/kan smide det henne. Sysav og myrorna modtager det ikke, og jeg har ikke plads til det når jeg skal flytte om 20 dage. Please help. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Ved ikke om det er det rigtige sted, men nu prøver jeg. Jeg har et gammelt klaver, som virker når det er blevet stemt. Problemet er at jeg ikke ved hvor jeg skal/kan smide det henne. Sysav og myrorna modtager det ikke, og jeg har ikke plads til det når jeg skal flytte om 20 dage. Please help. Stil det ved indgangen til koncerthuset i Malmö, mellem 01.00-03.00 om natten......... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Sæt det på Blocket til 150 kr. - så er det væk på et par dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2011 Takker Ann, satte klaveret til salg på Blocket for 200 svenske, der gik kun et par timer, så var det solgt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2011 Du er velkommen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2011 Jeg skulle lige til at skrive du skulle sätte det på blocket :-) Sådan kom vi nemlig også af med vores gamle klaver. Man kan komme af med nästen alt der :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites