Rene 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2011 Er der styr på maden, nu vores mesterkok ikke står for maden :) Griller vi bare noget vi selv tager med eller. .. ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2011 Forslag til nyt spil - World of Tanks. Free to play tank shooter spil - www.worldoftanks.com. Både søn og mig selv er gået igang. Kanon skægt. /T Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2011 Forslag til nyt spil - World of Tanks. Free to play tank shooter spil - www.worldoftanks.com. Både søn og mig selv er gået igang. Kanon skægt. /T Hermed sat på, vi ser hvad det er for noget :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2011 Er der styr på maden, nu vores mesterkok ikke står for maden :) Griller vi bare noget vi selv tager med eller. .. ? Jeg tror at vi finder ud af det på dagen. Hvis vi griller, så bliver det nok noget vi har købt i ICA, så jeg tror ikke at der er nogen grund til at tage noget med. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2011 OK - jeg satser på, at nogen har DVD'er med til nogle af de her spil som skal spilles. Har fået 2 nye PC'er og ikke nået at installere alt. Så enten skal jeg blive hjemme et par timer endnu - eller så skal der installeres on-site med DVD'er. Uh oh. Advise? Er der nogen som har SC2 DVD'en? Og kan man installere med den hvis man har et validt battle.net login? /Thomas Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2011 OK - jeg satser på, at nogen har DVD'er med til nogle af de her spil som skal spilles. Har fået 2 nye PC'er og ikke nået at installere alt. Så enten skal jeg blive hjemme et par timer endnu - eller så skal der installeres on-site med DVD'er. Uh oh. Advise? Er der nogen som har SC2 DVD'en? Og kan man installere med den hvis man har et validt battle.net login? /Thomas Er igang med at pakke, så pakker lige SC2 skiven med ned så du kan låne den :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2011 Top dollar! Så pakker vi også nu Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2011 JEG HAR SOM ALTID. fuck'up og glemt netværkskabel og strømstik med jord. så hvis nogen har sådan extra vil jeg godt låne.. :) :) Strømstik fixet :) netkabel fixet :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2011 JEG HAR SOM ALTID. fuck'up og glemt netværkskabel og strømstik med jord. så hvis nogen har sådan extra vil jeg godt låne.. :) :) Strømstik fixet :) netkabel fixet :) I knew it... Gio, jeg vil gerne foreslå en feature som ved fremtidige arrangementer kan minde Don A om at huske sine ting :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Hejsa LANere Jeg håber I havde en fed aften (selv uden mig) =) Efter at have sat scene op for Take That i 3 dage var jeg helt færdig om fredagen, så da der blev insisteret på at vi skulle være på Lolland søndag formiddag, så skulle der bare pakkes igennem (da vi også skulle i sommerhus i 1 uge). Så i forvirringen glemte jeg helt at melde afbud =/ Hvad blev der spillet i denne omgang, ud over SCII ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2011 Hejsa LANere Jeg håber I havde en fed aften (selv uden mig) =) Efter at have sat scene op for Take That i 3 dage var jeg helt færdig om fredagen, så da der blev insisteret på at vi skulle være på Lolland søndag formiddag, så skulle der bare pakkes igennem (da vi også skulle i sommerhus i 1 uge). Så i forvirringen glemte jeg helt at melde afbud =/ Hvad blev der spillet i denne omgang, ud over SCII ? Der blev som sædvanlig primært spillet SC2, denne gang dog nogle af de andre game modes som primært kom til at være Tower defense og Ship Battle... Derudover blev der spillet L4D, en smule COD4 og lidt World of Tanks... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2011 Så er der kommet en mere uddybende gameplay trailer fra Heart of the swarm: Man kan se flere nye abilities, blandt andet lurede jeg at Zerglings havde fået en evne til at springe på deres mål... Det ser jo lovende ud ellers :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2011 Lækkert... sidder for tiden også og spiller sanctum som jeg har fået som gave fra en ven (4 licens køb)... det er et steam spil hvor man kan lave tower defence, men man kan også spille med selv.... meget nice faktisk, så man ikke bare sidder og venter til horderne er igennem end labyrint med tårne Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2011 1/10 eller 8/10 anyone? :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2011 1/10 eller 8/10 anyone? :D Jeg er frisk :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2011 Me2 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2011 Hmm jeg kan vist ikke nogen af de dage. :( Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2011 Jeg kan kun den 1/10 desværre, så håber lidt på den dag :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2011 Det ser ud til at jeg kan både den 1/10 og 8/10. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2011 Kan muligvis kun mellem 17 og 23 d. 1/10 (kones arbejdsweekend) og hele d. 8/10 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2011 Jeg er frisk :D Jeg må trække min tilslutning til den 1/10, men jeg er stadig på til den 8/10 :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2011 Min den 1/10 er muligvis også lidt optimistisk da jeg skal til poker dagen før og spille noget af natten (vi plejer at spille til kl 1-2 stykker) og så skal jeg passe børn kl 6 til 16.30 så mangler muligvis lidt søvn om lørdagen... så den 1/10 vil være en "hvis jeg ikke er for træt" og d 8/10 er jeg helt frisk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2011 Lugter det ikke p.t. af at der er flest som kan den 8/10 (sorry Don A) ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2011 Jeg er med på den 8/10 :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2011 Bliver det på de sædvanlige lokaliteter, eller skal der arrangeres noget alternativt? :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites