Dem der laver programmer så som aimbot, no clipping, increased grenade damage osv. er foran udviklerne så selvom serverne kører med anticheat osv. kan de ofte spille på dem alligevel. Men synes nu ikke det har været så udbredt på BF:BC2 at det har fået mig til at stoppe. Plejer bare at leave serveren når jeg ser en der snyder, der er jo masser at tage af.