Hey,
Kunne godt tænke mig at deltage i dette fremragende (tror jeg) arrangement.
Vil også gerne skrive mig op til maden hvis det ikke er for sent. Skal vi medbringe penge til om aftenen eller foretrækker du en overførsel?
Mht. Spil: TF2, Halflife, BF:BC2 :=> Mest til skydespil men er med på det meste så længe det ikke hedder FIFA, NFL madden osv. i den dur.
Mvh. Anders