Jeg ville helt klart anbefale Ystad BB alle 3 gang jeg har været der har det været tiptop.
Kompetente JM'er og sygeplejersker meget hyggeligt men som andre har skrevet kan de ikke love at familierummet er ledigt.
Ang. overnattende fædre - Personligt har det passet mig fint at farmand er smuttet når alt er overstået( både for at bebse og jeg har fået tid sammen uden en pyldret far ;) ) så han kan komme hjem og sove og være frisk til at tage over senere.