Hej ,
Jeg synes det er et godt initiativ i har fundet på -
har dog bare lidt problemer med at skulle forlange øresundsbro afgiften helt væk ,
det er jo egentlig temmelig usandsynligt og i grunden måske også lidt provokerende overfor de hårdt arbejdende københavnere som bor i en 2 værelses leje-lejlighed med ægtefælle /barn incl. dyre børne institutioner og budget til en suzuki swift omkring 1990 !
Hvis det var et opråb om en nedsættelse af afgiften eller forhøjelse af fradraget for passagen(hvorfor ikke begge dele ) , ville jeg derimod straks sætte den i bagruden !