Comhem er faktisk den eneste fortrydelse vi har haft i det, præcis et år idag, vi har boet her i Sverige, vores bredbånd har stort set aldrig virket og da det endelig er kommet op og virker har jeg i snit en hastighed på 6,6mbit og betaler for 24mbit, vores telefon har virket som vinden blæser og i dag virker den så slet ikke, jeg ringer til Comhem og får at vide at det er fordi at telefonen er blevet sat op til det nye modem som de har sendt mig,,,Que?? jeg har ikke bestilt eller hørt noget om at de ville sende mig et nyt, men efter noget overtalelse går hun modvilligt med til at sætte telefonen op på det gamle og så ringer jeg ind når jeg har modtaget det nye og får det sat op............. Hvilket også ville være den rigtigt måde at gøre det på i den virkelige verden..... Det er et amatør firma...