Mas
Vil da også gerne lige blande mig her, min kæreste fødte d. 22-10 på MAS og vi er stadig oppe og køre over hvor proffesionelle og søde de ansatte var der alt var dejligt positivt, virke som om at de ansatte der bare er glade for at være på job. Hun har tidligere født på Hvidovre og dette var også helt ok.
Mandag morgen kom jeg til skade på arbejde i København og kørte til skadestuen på Frb. Hospital, her blev jeg undersøgt og man konstaterede at jeg nok havde skåret sener over i hånden og da man ikke har håndkirugi og da de mente at jeg jo var svensk statsborger så syntes de at jeg skulle tage til MAS og få dem til at kigge på det. Jeg fortalte em så lidt om reglerne men valgt selv at tage til MAS, her kom jeg til med det samme hånden blev checket, jeg blev indlagt og opreret mandag aften her vil jeg igen fremhæve alle ansatte, man ønsker ikke at komme til skade men deres humør gjorde næsten det hele til en leg. Jeg blev udskrevet tirsdag og skal til check imorgen.
Alt ialt mit indtryk af MAS: Superproff og meget flinke positive ansatte.
Hilsen
Rasmus