Jump to content

rasmusrene

Members
  • Antal indlæg

    318
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af rasmusrene

  1. Hej Iben har sendt dig en PM hilsen Mette
  2. Hej Trine, jeg har sendt dig en mail men er ikke helt sikker på at jeg har læst din mailadresse rigtigt :-) Har du modtaget den?? Hilsen Mette
  3. Hej trine. glædelig bagjul og tillykke med graviditeten :) Det kunne være rigtig hyggeligt og mødes. jeg hedder mette og er 27 år bor selv i malmö men min kæreste og vores datter emma på 3 år og lille alma på 2 mdr. jeg tænkte på om du måske havde en mail adresse så kunne vi snakke videre på mailen.. ;) hilsen mette godt nytår
  4. Jeg har en Alfa 156 den har da den lille plade på foran.
  5. Takker for diverse inputs... Det blev 3 DK :th2:
  6. Bil? (model, liter? osv): Alfa Romeo 2,0 ts sw Alder? : 31 Hvor mange år kørekort? : 13 Skadefrit? : 13 Forsikringstype? : fuld Forsikringsfirmaet? : Tryg Vesta Bopæl? : Malmø 212 18 Pris? : 8000 årligt / Ca dobbelt op da de mener Alfa er en specialbil:rolleye: Nordea plus kunde, 25000 km
  7. Vi har en svensk fastnet som vi jo mest ringer fra til DK, ellers er det mest andre der ringer til os, derfor bliver vi jo bonnet for udenlandstaksten hvergang der er en der ringer til vores mobil derfor overvejer vi Svensk 3, da det jo så ikke koster os noget at der ringes til os.
  8. Jeg ringer mest til DK, men det er mest hjemmefra fra fastnet, det er fordi lige nu har vi cbb og lige modtaget en ekstraregning på 2000 for opkald TIL min telefon fordi jeg befinder mig i udlandet, så tænkte jeg at hvis jeg har Svensk mobil ville jeg jo ikke skulle betale for udlandopkald.
  9. Med chance for at blive haglet ned med "BRUG SØGEFUNKTIONEN" så vil jeg gerne spørge om det bedst kan betale sig med et Dansk eller Svensk 3 abb.??
  10. Hej du har selv været på ´jagt og fundet dem her i dk. http://www.videocafeen.dk/ Der er forresten også denne i SE: http://www.videocafeen.dk/
  11. Hej. Jeg bor selv i sverige og job i dk lige som dig, og fødte d. 22/10-2006 en lille pige på malmø sygehus og min regning lød på 160kr og det er fra søndag til tirsdag det er for mad og overnatning. så nej det koster bestemt ikke så meget som du har hørt. og ja du bestemmer selv hvor du vil føde, det kan bare være en lang tur til kbh med veer ;)
  12. Vi har bestilt 2, 3 telefoner hos 3 Sverige, jeg har fået afslag på kredituplysningen og min kæreste har fået sin telefon, begrundelsen for at jeg ikke kan blive kreditgodkendt er at jeg ikke har boet i Sverige i 9 måneder, mig og min kæreste er blevet folkbogført samme dag :-) Gad vide om de ikke bare kaster et par terninger og lige for afslag og ulige for abb. :-) Mærkeligt selskab.
  13. Mas Vil da også gerne lige blande mig her, min kæreste fødte d. 22-10 på MAS og vi er stadig oppe og køre over hvor proffesionelle og søde de ansatte var der alt var dejligt positivt, virke som om at de ansatte der bare er glade for at være på job. Hun har tidligere født på Hvidovre og dette var også helt ok. Mandag morgen kom jeg til skade på arbejde i København og kørte til skadestuen på Frb. Hospital, her blev jeg undersøgt og man konstaterede at jeg nok havde skåret sener over i hånden og da man ikke har håndkirugi og da de mente at jeg jo var svensk statsborger så syntes de at jeg skulle tage til MAS og få dem til at kigge på det. Jeg fortalte em så lidt om reglerne men valgt selv at tage til MAS, her kom jeg til med det samme hånden blev checket, jeg blev indlagt og opreret mandag aften her vil jeg igen fremhæve alle ansatte, man ønsker ikke at komme til skade men deres humør gjorde næsten det hele til en leg. Jeg blev udskrevet tirsdag og skal til check imorgen. Alt ialt mit indtryk af MAS: Superproff og meget flinke positive ansatte. Hilsen Rasmus
  14. Hej med jer, jeg hedder Mette og er 27 og går hjemme med min datter Emma på 3 og vores nyfødte datter Alma fra 22-10-2006 jeg bor midt i Malmø jeg vil da også meget gerne være med :-)
  15. Har i dag prøvekørt denne lækre maskine og har besluttet at købe den, så er spørgsmålet om hvordan det foregår i Sverige kan man checke for pant osv. og hvad med registreringen er det et kontor som i Danmark hvos man kan mødes og gøre det sammen med sælger og så gennerelt er der noget man skal være obs på ved bilkøb hos privat?? Takker og beklager hvis dette er den 100. repost men jeg syntes jeg har kigget efter et svar :-) Venlig hilsen en ny Dansker i Malmö
×
×
  • Tilføj...