Eller også forstår du ikke hvad de skriver.
Der står at ip telefoni ikke indgår, altså skype koster jo f.eks. penge hvis du ringer til mobiler osv.
Klart du kan bruge de forskellige tjenester der findes.
Der står ikke nogen steder at du bliver beskattet af boligens forbedringer, tværtimod.
Alt hvad du laver af forbedringer, kan du trække fra. Du kan jo bare ikke trække din egen tid fra!
Havde da ellers været en fed fidus.