Jump to content

Åbningstid fritidshem/sfo

Recommended Posts

Skrevet

Hej - Vi påtænker at flytte til Malmø i løbet af foråret/sommeren, men nu er et par praktiske spg. dukket op. Vi har begge arbejdsplads i det nordlige Kbh., med en arbejdstid fra 8.00 - 16.00. Vores datter skal starte i Børnehaveklasse efter sommerferien, men vi er blevet i tvivl om vi kan få det til at passe med åbningstiderne i den svenske fritidshem. Hvordan ser deres åbningstider ud? Hvis man tager højde for trafik og andre ting, så tager det vel omk. 1 t. i myldretrafikken at komme på arbejde i Holte eller hvor meget skal jeg regne med? På Forhånd Tak!

Besvaret

Hej - Vi påtænker at flytte til Malmø i løbet af foråret/sommeren, men nu er et par praktiske spg. dukket op. Vi har begge arbejdsplads i det nordlige Kbh., med en arbejdstid fra 8.00 - 16.00. Vores datter skal starte i Børnehaveklasse efter sommerferien, men vi er blevet i tvivl om vi kan få det til at passe med åbningstiderne i den svenske fritidshem. Hvordan ser deres åbningstider ud? Hvis man tager højde for trafik og andre ting, så tager det vel omk. 1 t. i myldretrafikken at komme på arbejde i Holte eller hvor meget skal jeg regne med? På Forhånd Tak!

Besvaret

Der er jo flere ting der afhænger af, hvor lang tid det tager at komme til Holte. Hvor i Malmø vil i bo ? Tager i offentlig transport (så tager det ca. 4 timer at komme til holte) ? Hvor hurtigt kører i ? Det bedste er at tage turen selv... Ta' en fredag eftermiddag, og kør fra holte mod Malmø, ... det burde gi' en indikation på hvor længe det tager. Med hensyn til børnehaven, så er der vist andre der er mere kvalificerede end mig, til at svare på det spørgsmål

Besvaret

Hej Ditte Jeg kunne forestillie mig at det er forskelligt afhængigt af hvilket fritidshjem hun skal gå på. Prøv at kigge på www.malmo.se der kan du gå ind under skoler, og sikkert finde frem til det rigtige sted, og se deres åbneingstider. Vores søn går i forskolan, og der er der ihvvertfald forskel.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...