Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Min kone og Jeg overvejer at flytte sverige, men vi har en datter der fylder 13 år til sommer og skal op i 7 klasse, de fleste indlæg handler om små børn, så hvis andre har flyttet med et barn i den alder ville vi meget gerne høre om det. Vi tænker mest på sproget, der jo ikke langt tid til at hun skal til at gå til eksamer osv. Kan hun overhovdet nå at lære svensk på den tid..... Kanon site

Besvaret

Min kone og Jeg overvejer at flytte sverige, men vi har en datter der fylder 13 år til sommer og skal op i 7 klasse, de fleste indlæg handler om små børn, så hvis andre har flyttet med et barn i den alder ville vi meget gerne høre om det. Vi tænker mest på sproget, der jo ikke langt tid til at hun skal til at gå til eksamer osv. Kan hun overhovdet nå at lære svensk på den tid..... Kanon site

Besvaret

hej Andre jensen Jeg skal ikke gøre mig for klog, da jeg ingen børn har, men er det nødvendigt at hun flytter skole??? jeg tænkte at det må være svært for en teenager at skulle bryde med skole kammarater og veninder... var det ikke en mulighed at lære hende at tage toget frem og tilbage?? Dette var bare et lille forslag, håber virkelig i finder en løsning der passer jer alle..

Besvaret

Problem er bare ved at gøre det, så får hun ikke en omgangskreds her, og så tror jeg det kan gå hen og blive meget kedeligt for hende. Vores søn er som du siger en del yngre 4,5, og han har på bare 4 måneder, får en ret flot sprog, og det har faktisk overrasket os en del at det gik så stærkt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...