Guest heidi Skrevet November 8, 2004 Rapporter Skrevet November 8, 2004 hej allesammen jeg har lige et spørgsmål: det drejer sig om at jeg pt er på barsel og har født mit første barn i malmø men har samtidig sagt mit job op pga en massep problemer, så lige nu får jeg den højeste dagpengesats. desværre tror jeg at jeg er blevet gravid igen (håber det ikke, vil gerne vente lidt) men hvor vil jeg få dagpenge fra hvis jeg er gravid? og hvor højt vil ydelsen være? jeg er med i Hk og akassen i danmark. min løn ved min tidligere arbejdsgiver var 17000, jeg håber i kan hjælpe mig da der ikke er nogle der har kunne hjælpe mig indtil videre... og vil utrolig gerne vide hvordan jeg står økonomisk, vil helst ikke have en abort, men kan måske blive tilfældet hvis det økonomisk er skidt... hilsen ?
Guest heidi Besvaret November 8, 2004 Rapporter Besvaret November 8, 2004 hej allesammen jeg har lige et spørgsmål: det drejer sig om at jeg pt er på barsel og har født mit første barn i malmø men har samtidig sagt mit job op pga en massep problemer, så lige nu får jeg den højeste dagpengesats. desværre tror jeg at jeg er blevet gravid igen (håber det ikke, vil gerne vente lidt) men hvor vil jeg få dagpenge fra hvis jeg er gravid? og hvor højt vil ydelsen være? jeg er med i Hk og akassen i danmark. min løn ved min tidligere arbejdsgiver var 17000, jeg håber i kan hjælpe mig da der ikke er nogle der har kunne hjælpe mig indtil videre... og vil utrolig gerne vide hvordan jeg står økonomisk, vil helst ikke have en abort, men kan måske blive tilfældet hvis det økonomisk er skidt... hilsen ?
Guest Trine Besvaret November 8, 2004 Rapporter Besvaret November 8, 2004 Har du kontaktet HK? Det var måske mest nærliggende. Jeg aner intet om graviditet men som "alm" arbejdsløs vil man blive overflyttet til en svensk A-Kasse, hvor den månedlige ydelse er lavere en i Danmark. HK har måske et søsterforbund i Sverige de kan henvise til, det havde den a-kasse jeg talte med i sin tid. Jeg tror din situation er så speciel og presserende at du ikke kan være sikker på der er andre herinde der kender svaret på dine spørgsmål. Held og lykke med søgingen, håber det falder godt ud i sidste ende.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu