Jump to content

Flyt til Sverige

Recommended Posts

Skrevet

Vi er en familie med to børn. Vi vil gerne flytte fra DK til Sverige. Kan vores dreng fortsætte i hans danske folkeskole i DK og kan vors børnehavepige fortsætte i hendes danske børenhave og senere starte i samme danske folkeskole som vores søn.

Besvaret

Vi er en familie med to børn. Vi vil gerne flytte fra DK til Sverige. Kan vores dreng fortsætte i hans danske folkeskole i DK og kan vors børnehavepige fortsætte i hendes danske børenhave og senere starte i samme danske folkeskole som vores søn.

Besvaret

Hmm - jeg er ganske overbevist om, at du kan finde svarene herinde allerede, hvis du leder lidt?! Hvis jeg kunne, ville jeg svare dig, men det kan jeg ikke, så jeg vil da foreslå at du kigger dig lidt omkring i forummet - så behøver du ikke vente på, at nogen svarer happy.gif

Besvaret

Mht. børnehave er det ikke noget problem hvis det er København. Vi har skrevet vores barn op til en plads i København. Det er dog betinget af i arbejder i København også. Mht. til skole ved jeg at nogen danskere i vores by, har en datter gående i 9. klasse i sin gamle danske skole hvor de flyttede fra, fordi den svenske kommune betaler for hendes plads.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...