Guest connie Skrevet March 19, 2005 Rapporter Skrevet March 19, 2005 Hejsa... Vi er en familie på 4 som har boet her i Sverige siden aug sidste år. vi har 2 drenge på hhv. 3 år og 8 år. Men vi kunne godt tænke os lidt danske venner også.....både os og børnene. Vi bor i Askeröd det ligger i Hörby kommune. Med venlig hilsen Connie
Guest connie Besvaret March 19, 2005 Rapporter Besvaret March 19, 2005 Hejsa... Vi er en familie på 4 som har boet her i Sverige siden aug sidste år. vi har 2 drenge på hhv. 3 år og 8 år. Men vi kunne godt tænke os lidt danske venner også.....både os og børnene. Vi bor i Askeröd det ligger i Hörby kommune. Med venlig hilsen Connie
Guest thomas Besvaret March 19, 2005 Rapporter Besvaret March 19, 2005 Hejsa, jeg har min datter på 3 hver anden weekend, og det ville da være dejligt med nogle legekammerater til hende. Jeg bor i malmø! Thomaschansen@hotmail.com
dan Besvaret March 21, 2005 Rapporter Besvaret March 21, 2005 Hej Connie Vi bor i Lövestad, i Sjöbo kommune, lidt syd for jer ("lidt" efter svenske forhold), Vi har to drenge på 8 år(snart 9) og 1 år. Vi har boet her i to år til maj. Vi arbejder begge i København og den store går i skole i Dragør, og den lille i vuggestue på Holmen. Min mail er dan@familiennix.dk Måske vi kan finde en dag hvor det kan flaske sig (Du ved - kalenderen har det med at blive booket) Hilsen Dan
Guest karina Besvaret April 14, 2005 Rapporter Besvaret April 14, 2005 Hej vi er en familie på 2 voksne og 2 dejlige drenge (3 og 4 år),der lige er flyttet til Malmö, vi kunne godt tænke os nogen nye venner/legekammerater. med venlig hilsen Karina karisko@gmail.com
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu