Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja nu skal vi flytte til malmø, men kun min mand i starten, da min søn ikke kan få pasning før næste år. Hvad gør i andre? Kan man finde nogen privat, evt hvor? og hvad koster det? Håber nogen kan hjælpe.

Besvaret

Ja nu skal vi flytte til malmø, men kun min mand i starten, da min søn ikke kan få pasning før næste år. Hvad gør i andre? Kan man finde nogen privat, evt hvor? og hvad koster det? Håber nogen kan hjælpe.

Besvaret

Hej og velkommen. I starten var det også kun min mand på papiret der flyttede, og han kørte så vores store søn i den danske børnehave hver dag. Meget omstændigt. Men har nu samme problem, men vores yngste som er 8 måneder, jeg regner ikke med at kunne få plads til hende før hun er ca. 15 måneder. Hvor gammel er din søn/datter ? Jeg tror at du kan sætte et opslag op nede i det lokale supermarked, det har jeg set at andre har gjort, det ku jo være at der var andre i din situation, hvornår har du problemet fra ? Vi har iøvrigt en dansk mødre gruppe herover, hvis det var noget du kunne være interesseret i ?

Besvaret

Mange tak, er er med i jeres mødregruppe, men har ikke haft internet i et stk tid. Min søn er 2 år til januar... Mødes i fra mødregruppen eller er det kun pr. internet?

Besvaret

ahh sorry, vidste godt at der var en til med, vidste bare ikke hvem. Vi har mødtes en gang, 3 af os. Og jeg har lige inviteret til lidt hygge igen herhjemme, men mangler lige at fastsætte datoen. Men du har sikkert læst mailen fra i søndags så. Hvorfor kan du først få plads til din søn fra næste år ? Når han er så stor ?

• 2 weeks later...
Besvaret

Hej, jeg ved ikke hvorfor han ikke kan få en plads før, og det bliver også et stort problem i starten. Jeg vil forsøge mig ved privat pasning i starten. Jeg synes at ville være sjovt og hyggeligt at tale med andre mødre.. og vil benytte mig meget af at tale med jer i mødregruppen.

Besvaret

Hej Gunilla, du skal bare presse dem, jeg fik plads til Patrick på 3 uger ved at ringe, ringe ringe. Med hensyn til mødregruppen, så mødes vi på tisdag kl 11, hjemme hos mig, og du er meget velkommen.

Besvaret

Mange tak miriam, men der skal vi flytte så det bliver først næste gang vi kommer. Ok jeg vil også bare presse dem, for det er svært at få hverdagen til at gå rigtigt, hvis ikke man kan få passet barnet. Tusinde tak..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...