Guest mohamed Skrevet December 5, 2003 Rapporter Skrevet December 5, 2003 Hej alle samme Fed hjemmeside, man finder mere end de det man tror, hvis man bare lede godt. Jeg vil være meget taknemmelig hvis der er nogen der vil fortælle mig om der findes en fransk skole i Malmø, Som den på Fredereksberg (Prince Henriks skole) hedder den vist nok. Hvor skal jeg lede efter. på forhånd Tak Mohamed & Sabah
Guest mohamed Besvaret December 5, 2003 Rapporter Besvaret December 5, 2003 Hej alle samme Fed hjemmeside, man finder mere end de det man tror, hvis man bare lede godt. Jeg vil være meget taknemmelig hvis der er nogen der vil fortælle mig om der findes en fransk skole i Malmø, Som den på Fredereksberg (Prince Henriks skole) hedder den vist nok. Hvor skal jeg lede efter. på forhånd Tak Mohamed & Sabah
Guest thomas Besvaret December 5, 2003 Rapporter Besvaret December 5, 2003 Hej Mohammed. Det var et godt spørgsmål, der tror jeg du skal henvenmde dig telefonisk evt. til Øresunddirekt. Du kan se emre på deres side http://www.oresunddirekt.com/forside.asp klik på den danske del, så kommer kontaktinfo oppe til venstre. De hjælper med de lidt dybere spørgsmål, og de må vide sådan noget. Held og lykke med jagten :-)
Persson Besvaret December 6, 2003 Rapporter Besvaret December 6, 2003 Jeg ved der findes en international skole i Malmö. Men hvordan den er, i forhold tli den franske skole kan jeg ikke svare på.
ulmus Besvaret December 7, 2003 Rapporter Besvaret December 7, 2003 Man kunne også prøve at slå op på www.malmo.se, som er den officielle Malmö-informations-side. Der kunne også være nogle oplysninger om skoler osv.
Guest mohamed Besvaret March 9, 2004 Rapporter Besvaret March 9, 2004 Tak til alle. Der findes ikke en decideret fransk skole i Malmø. Men jeg fandt ud af at der findes en international skole, hvor der undervises på engelsk, jeg kan desvære ikke husk hvad den hed.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu