Jump to content

Fransk skole i Malmø

Recommended Posts

Guest mohamed
Skrevet

Hej alle samme Fed hjemmeside, man finder mere end de det man tror, hvis man bare lede godt. Jeg vil være meget taknemmelig hvis der er nogen der vil fortælle mig om der findes en fransk skole i Malmø, Som den på Fredereksberg (Prince Henriks skole) hedder den vist nok. Hvor skal jeg lede efter. på forhånd Tak Mohamed & Sabah

Besvaret

Hej alle samme Fed hjemmeside, man finder mere end de det man tror, hvis man bare lede godt. Jeg vil være meget taknemmelig hvis der er nogen der vil fortælle mig om der findes en fransk skole i Malmø, Som den på Fredereksberg (Prince Henriks skole) hedder den vist nok. Hvor skal jeg lede efter. på forhånd Tak Mohamed & Sabah

Besvaret

Hej Mohammed. Det var et godt spørgsmål, der tror jeg du skal henvenmde dig telefonisk evt. til Øresunddirekt. Du kan se emre på deres side http://www.oresunddirekt.com/forside.asp klik på den danske del, så kommer kontaktinfo oppe til venstre. De hjælper med de lidt dybere spørgsmål, og de må vide sådan noget. Held og lykke med jagten :-)

• 3 months later...
Guest mohamed
Besvaret

Tak til alle. Der findes ikke en decideret fransk skole i Malmø. Men jeg fandt ud af at der findes en international skole, hvor der undervises på engelsk, jeg kan desvære ikke husk hvad den hed.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...